söndag 23 februari 2014

Den nakna sanningen om mig =)

 .... att vara naken i min egen lilla säng gilla jag bäst. Allt är så friskt och man bara låter det hänga fritt, ingen blöja som klämmer åt å så är det så mjukt med filten mot rumpan. Spel pelefanten är självfallet med, ligger alltid i min säng så man på morgonen ha något att göra....medans mammsen snarkar =)

Bli nu inte generade....mena det är juh bara jag. Tänka dig när du va så här snygg å smidig...hä va int igår hä =P

Få jag bara tag i kanten kan jag med lätthet dra mig upp och stå, å så med en massa jäddrar anamma =)


Mamma säger något om att dom måste ta och sänka madrassen nu för annars kommer jag ramla över....förstår inte vad dom mena. Jag vill juh bara se golvet uppifrån för en gångs skull =)


Pappa lite mer försiktig, mamma låter min nämligen klättra som en apa och så tar hon kort. Medans pappa han är där med sina händer beredd att fånga mig. Mamma är mer beredd att fota mig...hmm......prioriteringar va ? =)



Seeee dig, å passsa du dig inte så kommer du snart bli blöt också.......heter inte drooly mc.pants för inget ....


...i seeeee you......


 ... att ätas eller inte ätas det är frågan....äter ändå bara för jag kan =)



..faaan, hon kom på mig...igen....


Stolt, snyggast i vääääärlden =)


Så, det va några bilder på lilla snygga jag.... nu blire blöjja igen å sen tut ut =)

Tut ut i rutan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar