söndag 23 februari 2014

Den som....

 .... tuggat på flest saker när den dör vinner =)
Allt som går att tugga på är ok för mig och allt går faktiskt att tugga på så det måste juh innebära att allt är ok med mig ?!?! =)

Har ej träffat min morfar än men detta är en hyllningsbild till honom. Frusen kall falukorv går gött att gnäga på, den är så kall så min tunga fryser till is men mina tänder (som inte kommit än) älskar att tugga i sig lite plast å kall korv. Mamma pratar något om att "nu skulle morfar vara stolt om han såg dig". Antingen äter morfar endast kall frusen falukorv eller så har han inga tänder som jag och vill också gnäga lite för att kyla tandraden !?!? =) Men han låter mycket trevlig den snubben, kanske dags att träffa honom snart då =D


Det är något speciellt att få sätta tänderna i en kall frusen korv, man blir som lugn minst 5 minuter medans mamma och pappa skrattar.... 


Korven vart jag less på så jag bytta till min kära gamla trofasta tuta, mamma hurves varje gång hon ska rengöra den...vet inte alls va hon snacka om. Bara för att jag dregglar, spyr och spiller i den knappen å så blir det gammalt, stelnar och blir konstigt. Men va tusan man ska äta lite skit så jag överlever =) Å så ha jag pappas hantel sak....jag ska visa hur man använder den....


...tadaaaaaaa, va jag duktig nu ? =)


Pappa gör maten idag, pannkakor...mamma säger hon får gråa hår av att göra pannkakor så pappa fick ta över. De ä bra de...då kanske man får riktig mat snart =)


Tack Thea för den fina Pixxi boken jag fick av dig...smaka mycket ypperligt =) Om du ha tur när du kommer hit kanske du kan få smaka lite....


 ....grrr...om jag inte käka upp den först vill säga ....


... de tre små grisarna, viste inte fläsk va sä gött......


.. man i'm so hiiiiigh right now.....


...raaaally kalle på G!


 ... woooow...dude...inte så jävla nära mig tack!


Vilar lite och tackar för mig, ska se hur många fler saker jag kan tugga på idag så mamma ha inte tid att fotografera mig...syns imorrn igen =)

Tugg å slaft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar