onsdag 26 februari 2014

Är det allt jag gör ?!

 ... mamma påstår att det enda jag gör är äta,sova skita, fisa, busa, bråka å så ä jag ute så det finns bara sånna bilder...ja å så ä  jag naken nu å då ;)
Hon ska va glad hon få några bilder alls, mena det är väl mina bilder...hon får bara låna =) Hur som så är detta några bilder från Måndag och Tisdag, det vart så att mamma missade att lägga ut. Skyller på mamma hjärna men jag tro hon bara är senil, hon börja va lite dement den stackaren...kanske man ska lägga in henne på hem snart?!?! (hånfullt skratt)
Nu måndag och tisdag vi vart ute och lekt Bambi på hal it, jag är rätt glad jag sitter i en vagn eller pulkan så jag behöver inte halka omkring så mycket utan kan luta mig tillbaks och småflina varje gång mamma utroper " oj...ops.....shit va halt".....

Har efter många om och men kommit mig underfund med hur man kan röra sig i denna utstyrsel. Det går liksom inte att ställa sig upp och gå men jag kan börja luta mig åt ett håll så till slut ligger jag mer eller mindre åt det hållet. Kan faktiskt röra ena armen också men den andra är som lam. Skallen är inte gjuten på plats som förra gången så nu kan jag se sånt som rör sig runt om kring mig....trädgrenar....snö....vind....ja sånt som SYNS så bra....=)


... o...o...o.....det rör sig....o.....en....o....biiil =)



Glömde jag säga...um....isigt ute....slira runt i min röda faran så jag höll på trilla ur. Efter en sån färd se man så här glad ut ....


Där går man in till oss, egen ingång och allt för att jag han ha min vagn ute och sova i den....sååå happy =) Å föresten....här ha vi lutningen jag snacka om =P



 .. umf....mindre nöjd att sitta lutad....


The drugs they give me are soooooo awsome !!! =)


Glad blir man av mat i magen, energin stiger och jag vet så himla många hyss jag nu ska göra =D


Pappa pula mig full med mat medans mamma tar kort, jag ha börjat att få efterrätt nu också så jag äter som en hel häst och skiter där efter också ....


Tisdag vare bättre väder ute så det bar av ut då också med mamsingen, mysigare att sitta i vagnen....behöver inte ha alla kläder så nu kan jag röra mig. Till och med sno mig men mamma ha hotat hon ska sätta fast mig med spännband om jag inte är snäll =D


.....mamma ha missuppfattat en sak, jag går inte att utfodras med grenar...men...lite god va den allt =)


.... glaaaaaaader...


... mysat ned mig i kärran, inte helt fel å ligga under några lager filt och bara ha det bra =)




Väl inne hittade jag med saker man faktiskt kan gnäga på....va sägs om mobil fodral ?!? =)


Trivs i den nya lägenheten, köket är stort så här behöver man inte trängas så. Å min hokuspokus stol står i centrum....den kan man göra så mycket med. Även mecka med...bruka använda min hammare....hoppas jag snart får en skiftnyckel så jag kan meka lite mer. Kanske man ska bli mekaniker ? =)

Tjolla hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar