måndag 3 mars 2014

Lite bilder från helgen...

 ... mamma ha alltid kameran liggandes någonstans där hon kan snappt ta tag i den för att fånga alla mina pinsamma saker så man ha att se när man blivit större. Även så i helgen, här visar jag bara bevis att...
1. jag kommer bli kock för slickepotten är det bästa som finns.
2. jag kommer käka allt som kommer i min väg så innan jag är 10 kommer jag va sumo brottare.
3. alla andra kändisar är fullproppad med silikon så jag gör bara som dom...gör mig vacker med silikon =)

... den är så god, å så är den röd. Kan det bli bättre ?!?...


.... faaaaan....missade munnen....


.... kanske man kan få in den på tvären, kan de gå ??!!...


.. äh, lessna....kasta ned den på marken och move on to better and bigger things......



... dum dum, dum dum dum dum dum dum....( hajen melodi)....


MAMMAS BEN!!! ATTAAAACK!!!


Nu ska vi få se lite av mitt rum, ja det är bara en förvaringshörna just nu och så byter dom på mig men det ska BLI mitt rum sedan =)


Här kan man leka med allt som finns....


... till och med allt som finns i lådorna...


 ... ooooo, kläder...dom kan vi dra ut så mamma få lite mer jobb. Uppdrag slutförd!


Stänga lådan och lossas om sm ingen sett något....host....osynlig..lova!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar