måndag 17 mars 2014

Helgens bravader...

 ... alltså helgen ha vart så fullspäckad att mamma ha inte hunnit lägga ut alla bilder på söta mig, vi ha hämtat saker från farfar, vart på huuuundra tals affärer, pappa fått spruta, mamma fått klippa sig...OJOJOJ, vi ha verkligen vart exakt överallt. Men kul ha det vart, jag fått käka ute...både min mat, majskrokar, stripps, blåbärs milkshake, hamburgeost, chicken nuggets, hamburgare, hamburgebröd, feta ost, vitlöksdipp...and the list goes on and on and on and so on! Vist man få inga jätte portioner men man få smaka i alla fall....mamma ha gett sig faan på hon ska få upp mig i vikt så jag kan kuta runt runt när jag blir äldre och inte se ut som en pinne....vet inte helt va hon mena än!??! Ska jag rulla fram?!?!?

Inte konstigt att man efter sådan mat ligger å fläker ut sig såhär på kudden bredvid pappa, jag måste få vila magen och få chans att andas lite =)

Man ha klart sin egen sköna stil, lite utav en stekare. Men sån ska jag inte bli, jag ska bara va stekare nu å så blir jag VETTIG när jag blir större...säger mamma i alla fall Å HON VET!..tydligen =)



Småsmakade på mammas tjock socke å vist...den går an =)



Reeeeeeed, shiny.....allt som är rött är såååå fint, längtar till jul när allt är rött. Kommer bli som en dråg, i'm walking around high all the time =)



Mamma ha tvättat....ska vi se om vi kanske kan ......fälla omkull hennes tvätt, bara för sköjs skull? *mohahah*.....



En annan dag fick jag bestiga berg (kuddar), mamma lagt dom på golvet bara för att jag ska ha något att leka med och för att jag ska kunna ha något som torka upp min spya när den kommer upp ;)





Kul att brottas med, dock har dom övertag så jag få spela smart...





 .... vi kryper upp på dom så ha jag vunnit för jag är juh överst?? =) ....



VADÅ fungerar inte så!?!?...mamma ha ingen aning va hon snacka om....självfallet ha jag vunnit ditt gamla träsk monster!!!



Tomater attackerar!!


... eller är det jag som attackerar tomaterna ? =)




... måste inspektera utsidan också, det som är där inne är mumsigt men det som är på utsidan är bara hårt och helt oätligt....


.. kan man kanske skruva in den, få den att mjukna sig lite...lossa på lite skruvar ??....


.. TADAAAAA... fick den att spricka i alla fall =)


.. måste testa utsidan igen...går det??....


.. gav upp och tog insidan istället!!!....



Riddic nummer två ? =) Ah men vist ä jag coolast, sitter här ne bäddad för nästa tur ut på stan...solen skiner men det gör inget för nu kan jag se. Å så är jag SÅÅÅÅÅ cool jag kan få vilken brutta som helst =)



... Gris, om Leos själv får välja! =) .....



Nya skor fick jag också idag, blåa med bläckfiskar så dom kan jag ha i sommar. Kan va bra istället för tjocksockar, snart får jag ha skor säger mamma och se se jag fram emot....Skor va mysiga att ha på sig men också dö kul att ta av sig....än fast både mamma och pappa säger .NÄÄÄÄÄ, inte....låt bli....vadå, mina skor jag ta av mig dom när JAG vill. Mamma hota med att knyta ihop mina armar så jag ska ge faan i dom. ÄH, det hotet ha jag hört förut...säger pappa också här han ska mata mig. BARA FÖR JAG VILL SJÄLV! =)


Tjola VIPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar