söndag 23 mars 2014

FEEEEED MEEEE !!!!


Vissa dagar måste man be om mat för att få någe i detta hushåll.....här håller man på svälta till döds och man måste böna och be vid pappas fötter för att man ska kunna få nån typ av krubb....

Feeeed me.....se du inte jag svälter pappa. Jag krälar på ditt ben, ber som bara jag kan göra men ändå kommer inte maten någe snabbare....paaaappaaaaa.....



Ja ä så hungrig så hungrig, om jag ändå vore starkare så skulle jag slita brallorna av dig. Bara för att du ska veta hur det känns att vara hungrig och utblottad....de ä såååååå synd om mig.....ja få aldrig nå.....



Titta upp på pappa med mina bedjande ögon för att kanske få nån typ av sympati, efter några minuters tanda gnissla så fick jag faktiskt mat å gud så gött det va. Varm välling med lite olja i är inte helt fel =) Men va man måste göra och ligga i för att få någe krubb i detta hus...jobbigt som tusan .... borde va straffbart! =D

FOOOOD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar