lördag 8 mars 2014

Sportlovet...

 ... i veckan ha pappa haft sportlov, vi hade tänkt göra en massa men det vart lite ändringar. Sparar in lite pengar så ska vi hitta på någe kul till Påsklovet som är om 4 veckor. Många planer är nu tydligen på G så jag bara följer med som en vante och hoppas att det blir någe kul och att det smaka gött =)

Men lite roligt ha vi allt haft på Sportlovet, vi vart och hälsat på folk, gått på stan, bakat ( ja i och för sig vare mamma som baka men jag hjälpte till ), vart på Cafe, fått lite leksaker....ojoj....om man tänker efter så ha det vart riktigt sköj  =D

Här är vi på Cafe UH och fikar lite, jag fick torsk och potatis medans mamma käkade räkmacka och pappa käkade biskvi och negerboll. Ville testa negerboll men fick inte..vadå hyper av socker!?!? Som att jag inte redan ä hyper..höhö....


Kossan som jag käka på här är en ny leksak jag fått, Barnens hus hade juh utförsäljning...90% på allt som va kvar så jag fick nån leksak som är inte alls så dum =)



Blir såååå less att vänta på maten ibland så att sno nacken ur led för att kolla på allt och alla är BRA mycket roligare. Hur kom det sig vi inte fick ögon i nacken...allt roligt ä juh bakom en....



Folk som går förbi är också kul...här en kul liten gubbe, blir lite skeptisk va han gör här mena this is my spot men låt gå för denna gång!


Pappa, pappa, pappa....jag kan knäcka nacken bakåt å ÄNDÅ äta kossa =)



Lill pappsen min =)


Min kossa...tjur...get...ja....djur ä gött =)



Åååååå sen blir man lessen för man är småtrött, ingen som fatta att efter jag ätit behöver jag min skönhets sömn tack! Fick sätta mig i mammas famn och slumra till lite där, mysigt att sitta och gosa in sig och kolla på allt folk. Barn är roligast men även gamla tanten med troll hår eller gamla gubbar med konstiga skägg =P

Mysig dag på stan det var, massa åka vagn å kolla på leksaker. Avslutades med fika på UH och sedan hem....åååå, medans jag kom ihåg. Lilla jag ha gått upp i vikt och flygit iväg på längden.....och mamma som oroade sig i onödan ;)

Plutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar