torsdag 13 mars 2014

Kalas för Alicia....

 .... igår va det kalas för bruttan whit the bump! Jag tro även andra kalla henne Alicia men jag kalla henne "lady whit the bump!" Så igår fick man allt stila upp sig, putsa örona vilket mamma sa någe med stilen..." hur tusan ha du fått majskrok bakom örat och i örat"... 
Ingen konst morsan, det är bara att käka majskrok och sedan panik klia örat så ska du se du också kan hitta mer än vax i dina öron =)
Fick också peta näsan...urk....mena hon stoppa en jävla tuss i näsan och gräver som man letar efter skatter. Lova du hitta inget där inne morsan, det är bara dam och löss.....ungefär som din hjärna =P Pappa ha juh saker som sticker ur sin näsa, han ha hår och inte äre nån som gnäller för det....se inte du är och peta i hans näsa för det....fusk, diskriminering......fy! Ska starta en kampanj...lämna min näsa i fred, jag gilla mina snorkråkor!!! 

SLÄPP SNORKRÅKORNA FRIA! =)

 Ja förutom detta fick man kamma sig, ny bjöjja och rena kläder....vet inte om jag vart så impad mena jag få nya kläder lite nu och då men mamma och pappa va då glad å nöjd...."o dose dose dose va söt man kan va!"  Va, jag...äh.....så här se jag juh ut varje dag...skärp er! =)


Tant Suss håller i "Lady whit the bump"....två brudar på en gång....varför få inte jag va i det knäet...mamma??? Nä mej sätter dom ned i en stol och spänner fast mig......ja i och för sig fick jag kaka och tårta...å saft...tack tack, mycket gött =)


Här ha vi både Nicklas, Suss, Lady, Kicki och gubben med kameran =) Temat på festen gick inte att missa, kanske inte helt min färg men katten va söt å Lady verka gilla den =P


Mamma, pappa barn =)


Alla samlades i vardagsrummet för lite lek och stoj, aldrig ha man väl sett så många leksaker....fanns så mycket man kunde käka på. Den som ha käkat på flest saker innan han dör ha vunnit =P


Förstod inte leken men något med att gömma en vit boll innanför tröjjan och hitta den sedan...hum hum.... nä jag tuggar vidare på mina saker. Tror brudar ha mycke konstigare lekar än vi grabbar =)


Lady ha en väska som är sååååå cool, vist färgen kanske inte är den bästa men innehållet. Små runda askar som är så tugg vänliga....och hon har så många. Undra va jag ska samla på....kapsyler gör för ont...dom rivs, Måste hitta på något....toalettrullar vore en ide men dom käka jag upp....humm.....



Så många och inga är mina, får bara låna av Lady....kanske pappa kan köpa sånna så ha jag med. 


Söt Kicki =) Hon ä snäll, hon ge mig alfabetet och tårta =)




Lady och...farbrorn...ha inte bestämt mig än vad vi ska kalla honom än...farbrorn med kameran, han med håret man kan dra i....lusiga farbrorn.......Ja, jag måste tänka! =)


Ladyn försöker nån något som tydligen täkt med dreggel....men bakad i ugn....förstår inte, kan man käka den ???



Två små söta katter hitta jag också där, båda fick jag klappa...ska finnas en till....tro jag...vet inte....såg bara dessa men oj va dom va lurviga och gosiga. Men min katt är bäst....min Myst!



Han är inte så tokig att sitta hos, han bits inte, ser någorlunda välvårdad ut, lukta inte poop, man kan klättra på han, slita i han och han går inte sönder. Ja han är helt ok, kanske man kan kalla han...farbror slit, klätter, ryck å dra ? =)


Ja hur som så hade jag en toppen dag igår, fick käka både kakor, tårta och saft. Leka med de mest underliga sakerna, pussar av Lady och fick se en massa folk. Några hade jag inte sett förut men det gör inget....man kan alltid lära känna nya nötter =) Thumbs up för Lady och hennes undersåtare....detta måste vi göra om snarast, ha aldrig sövit så gött som i natt....

Tackar å bugar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar