lördag 22 februari 2014

Lite egobilder...

 .... å självfallet får pappsen va med på nått kort här och där. Mamma tyckte nämligen att det fanns så många fina bilder på mig så varför hålla inne....lägga ut dom så alla får se vilken goding jag är =) Visst, måste väl erkänna jag ha bättre och sämre dagar jag med men det beror heeelt på vilka knappar mamma trycker på....aaaaallt beror på henne, hennes fel...lova. Mena väcker hon medans man sover som bäst blir jag självfallet kranky....evil thing borde väl veta bättre än att väcka den bäst som sover ?!?!? =)

Här ser vi i alla fall bilder från min första pulk dag, uppstoppad som värsta snögubben. Tro bestämt mamma frös den dagen och bestämde att klä mig där efter. Kunde inte ens röra lill fingre...inte långfingret heller.....än hur mycket jag än försökte mig på att visa henne den!


Det va rätt kul att va ute, enda tråkiga va väl att man va sist så den vyn jag hade va två feta arslen. Inte den bästa vyn i världen men jag slapp juh gå i alla fall =)


Det sägs att pappa vet bäst men ha han körkort på den här röda faran ??? Oroad.....


.... mycket oroad.....hum hum....


Kungen av röda faran är jag..jag...bara jag... hoppla polle!!!


...PROSIT!...allergisk mot skitsnack....sluta snacka mamma!!!


Nån typ av aja baja skylt, söta små vovvar får tydligen inte pissa eller skita här. Står inget om bäbisar so i give a crap! =)


.....um, stort...hus...varför mamma fota denna ha jag inte förstått men jag ska nog inte förstå allt.....


 .... vår väg, deras vy....inte min dock....


You say you will do whit me what ?!?!?


... AH MEN MAAAAAMMAAAAA.....lägger mig i snön och rör på mina armar och ben i snön. Å så säger hon "kolla gubben nu ha du gjort en snö ängel" Um..ok....betyder det jag ha skitit en snö ängel och va gör han/hon mig ???...börja bli rädd här.....


Nu en annan dag när mamma va ute med mig själv, jobbigt måste det varit för mamma flåsa som bara den. Antingen jobbigt annars vette tusan va hon hade för sig, jag hade det i alla fall lugnt och skönt =)



..... mutter morr morr spott fräs...mamma håna mig för min mössa glider ned över mina ögon. Vänta du bara ska du se .... nån dag är du gammal å grå då ska jag sparka undan käppen för dig!!!



Pappa busa med mig, hissar mig till skyarna. Glad jag är man inte är mätt och lätt åksjuk =)


Mamma är så usel på att städa att jag måste lära henne hur...man ska KRAAAAMAS med dammsugaren först innan man börja använda den....så gör hon juh med pappa å de verka funka =P


... förstår inte helt varför men hårbollen verka inte vilja va på samma plan som mig.....konstigt....


...gör inget...lovar.....


...ajdå, busted!!!


På en mätt mage ligger man hos pappsen och vilar ut, han ä go han! =)


Här hjälper jag mamma med plättarna allt som jag bara kan, parkerar framför spisen så hon vet att jag finns till. Hon grymtar något men det anda jag hör är..."duktig pojke, söt pojke" =)


Ha bestämt mig att för en gångs skull ta död på hunden, han ge mig inget annat än löss så varför ska man inte få smaka på hans tass. Lite ludd ha väl ingen dött av ?? =)


Nu är vi ikapp med bilderna, sitter här hos pappa och tar det chill innan jag ska börja med att smida planer om hur man ska ta över köket från morsan. Hon släpper knappt in mig men jag ha min plan på gång.....


 Olyckligt vis vart jag pömsig innan jag han sätta mina planer i bruk men jag få smida vidare imorgon igen. Åh...jo...glömde säga Tack till Marre och Matte för min underbara body "my crib rocks!" Den är så skön och den är stört cool.....blått passar mig......

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar